Диагностикалық бағыт
Мақсаты: оқу мен дамудағы проблемалардың себептерін анықтау мақсатында оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеу; жеке тұлғаның
күшті жақтарын, оның өзіндік мүмкіндіктерін , кәсіби және танымдық қызығушылықтарын ерте анықтау.
психодиагностикалық бағыттағы жұмыстар тізімі:
Қыркүйек айында:
- Сауалнама : «Емтиханға дайындыққа өзін -өзі ұйымдастыруы». (9-11 сыныптар) / қатысқаны: 153 оқушы/
- Сауалнама: Жас мамандардың кездесетін қиындықтары» /34 педагог қатысты/
- Сауалнама: «Кондаш бойынша Қобалжу» (9-11сыныптар) қатысқаны: 594оқушы
- Сауалнама: СБА (8-11сыныптар) /қатысқаны – 497 оқушы/
- Сауалнама: «Зиянды әдеттер».(Темекі,ішімдік, наркотик); (8-10сыныптар) / қатысқаны- 237 оқушы/
Қазан айында:
- Сауалнама: Г.Айзенк сауалнамасы «Тұлғаның психикалық жағдайын бағалау, Агрессия» (8-9 сыныптар) 301 оқушы қатысты
- Сауалнама: «Жыныстық қолсұқпаушылық»(8 сыныптар) 153 оқушы қатысты
Қараша айында:
- Сауалнама: «Сіздің емтиханға көзқарасыңыз» (ата-аналар)76
- Сауалнама: Эмоциональдық –ерік сферасын диагностикалау: Агрессивтілік А. Ассингер бойынша. (педагогтар) 103
Желтоқсан айында:
- Сауалнама: Қызығушылық картасы (8 сыныптар) 152 оқушы қатысты
Қаңтар айында:
- Ойлау типі (9 сыныптар)148 оқушы қатысты
- Мектептегі қобалжуды анықтауға арналған « Кондаш» әдістемесі бойынша
- (Салыстырмалы 3 жыл 2020-2021,2021-2022, 2022-2023 оқу жылы)
- Сандық қатынас мотивациясы
Оқу жылы |
Оқушы саны |
Жоғары деңгей |
Орташа деңгей |
Төмен деңгей |
2020-2021 |
487 |
12 |
30 |
58 |
2021-2022 |
642 |
10 |
22 |
68 |
2022-2023 |
731 |
13 |
24 |
70 |
- 8-11 сынып оқушыларына қобалжуды анықтауға арналған әдістеме жүргізілді. Әдістемеге 594 оқушы қатысты. Жазбаша және ауызша ұсыныстар оқушыларға, ата-аналарға, мұғалімдерге берілді. Динамикалық диагностика мазасыздану деңгейін айтарлықтай төмендеуі байқалды.
- Депрессивтік жағдайы диагностикалау мақсатында Мектептерге арналған жасөспірімдік суицидтердің профилактикалық бағдарламасы, Мұғалімдерді оқыту, Сынып ұжымы арасындағы жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен тренинг жүргізу, «Зиянды әдеттер зардабы» баяндама және невротикалық және күйзелістік жағдайларды анықтауға сондай-ақ тез тіл табысқыш деңгейін анықтау мақсатында «Зунге, Т.И.Балашов бейімделген әдістемесі»; «СБА әдістемесі» өткізілді.
- «Зунге, Т.И.Балашов бейімделген әдістемесі» бойынша 9 сыныптарда депрессиялық жағдайдың жеке жағдайын диагностикалау, депрессияға жақын жағдайды скриннигті-диагностикалауды анықтау барысында оқушыларда депрессия шкаласы төмен көрсеткішті көрсетті.
- «СБА әдістемесі» бойынша 9 сынып невротикалық және күйзелістік жағдайларды анықтауға сондай-ақ тез тіл табысқыш деңгейін анықтау барысында қалыпты деңгейді көрсетті.
- «Зунге, Т.И.Балашов бейімделген әдістемесі» бойынша 11 сыныптарда депрессиялық жағдайдың жеке жағдайын диагностикалау, депрессияға жақын жағдайды скриннигті-диагностикалауды анықтау барысында оқушыларда депрессия шкаласы төмен көрсеткішті көрсетті.
- «СБА әдістемесі» бойынша 11 сынып невротикалық және күйзелістік жағдайларды анықтауға сондай-ақ тез тіл табысқыш деңгейін анықтау барысында қалыпты деңгейді көрсетті.