2021- 2022 оқу жылындағы психологиялық қызмет бойынша
педагог – психологтың жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психолог жұмысының негізгі бағыттары
- Психологиялық профилактика.
Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
- Психологиялық диагностика.
Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
- Психотүзету және дамыту.
Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағыауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту.
- Психологиялық консультация.
Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру.
- Психологиялық білімді көтеру.
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.
Қыркүйек
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Дайындық кезең |
|||||
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
сынып жекетшілерімен сөйлесу |
5-11 сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа өту кезеңін бақылау. |
Сабақтарға ену,сынып жетекшілерімен сөйлесу |
5,9,10 |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
Ағартушылық жұмысы |
«Бейімделу кезеңдегі 5-ші сыныптағы қиындықтар» |
Бейімделу кезінде қолдау көрсету |
5 сынып |
психолог |
Хаттама |
«Бүгінгі жас маман-ертеңгі ұлағатты ұстаз» қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған (Жадынама) |
Жас мамандардың «Мен педагог» позитивті концепциясын, коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға, жаңа ортаға бейімделуіне, басқа адамдарды түсінуге, психологиялық қолдау көрсетіп, дамыту. |
Жас және жаңадан келген мамандар |
Психолог |
Хаттама |
|
Баланы қашықтықтан оқыту бойынша мектеп психологінің кеңестері(күн тәртібі,оқитын орынын белгілеуі) (бейнеролик ) |
Психологиялық қолдау |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Оқушының қобалжу мен үрейін бәсеңдетуге арналған психологиялық ұсыныстар (презентация) |
Қобалжу мен үрейді бәсеңдету |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Баланың компьютермен жұмысы барысында шаршағанды басатын ұсыныстар (бейнеролик) |
Физиологиялық және физикалық шаршауды төмендету |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Оқушылардың зейінін дамытуға арналған жаттығулар (бейнежазба) |
Зейінін дамыту |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Эмоционалды жанудан қорғану жаттығуы (презентация) |
Эмоционалды жанудан қорғану |
педагог |
психолог |
хаттама |
|
Ой түзелме, бой түзелмейді |
Қыз балалардың бойындағы қасиеттерді ұғындыру |
8-10 сынып қыз балалары |
Психолог Әлеуметтік педагог |
хаттама |
Қазан
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық жұмысы |
«Гипербелсенді балалармен жұмыс жүргізу жолдары». Баяндама: Буллинг, Кибербуллинг .Жасөспірімдер арасында суицидке итермелейтін әрекеттің алдын алу. Слайд |
Оқушылардың арасындағы қарым-қатынасты реттеу |
Сынып жетекшілермен |
Психолог |
Хаттама |
Қараша
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ » (бейнеролик) |
Отбасындағы зорлық зомбылықтың алдын алу. |
Жалпы ата-аналар |
Психолог |
Хаттама |
Желтоқсан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
Есте сақтаудың белсенді әдістері кеңес |
Оқу процесіндегі материалды есте сақтауды жақсарту |
9,10,11 класс |
Психолог |
Хаттама |
Кеңес : «Эмоцияны басқара білейік» |
Эмоцияны басқара білуге жаттықтыру |
«R»тобы |
Психолог |
Хаттама |
Қаңтар
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
«Мектепке даярланудың психологиялық бағыттары» атты дәрістер оқу |
Ата-аналардың жауапкершілігін арттыру, психологиялық білімдерін кеңейту |
Даярлық тобы Ата -ана |
Психолог |
Хаттама |
Жас ұстаздарға жадынама Жас мамандардың жетекшілеріне жадынама |
Кеңес беру мақсатында ұсыныс беру |
Педагог |
Психолог |
Хаттама |
|
«Мен мамандық әлеміндемін» дөңгелек үстел |
Мамандықтар туралы ақпарат беру |
9,10сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
Психологиялық профилактика |
Тренинг «Әркім өз алдындпғы жауапкершілікті сезінейік» |
Құқық бұзушылықтың алдын алу |
Құрама топ |
Психолог |
Хаттама |
«Жыныстық қатынас арқылы берілетін аурулар» тренинг |
Жыныстық қатынас арқылы берілетін аурулардың зардабы және қауіптілігін түсіндіру |
9,10 сынып |
Сын. жет-ші психолог |
Хаттама |
|
Тренинг «Нашақорлық және құқық бұзушылық» |
Салауатты өмір салтын насихаттау |
8 сынып |
Сын. жет-ші психолог |
Хаттама |
Ақпан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
Сабақтардағы динамикалық үзілістер жаттығуы ұсыныс |
Балалардың денсаулығын сақтау |
Педагог |
Психолог |
Хаттама |
Әңгімелесу «Біздің денсаулығымыз біздің болашағымыз» |
Денсаулықты бағалау |
«R»тобы сұраныс |
Психолог |
Хаттама |
|
“Мамандық таңдаудағы ата – ананың ролі” тренинг сабақ |
Бейіндік бағдар бойынша ата - аналар жиналысына қатысып оқушылардың қабілеттерін, қызығушылықтарын талқылау |
9 сыната-аналар |
Психолог |
Хаттама |
Наурыз
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық жұмыс |
Шағын дәріс «Эмоцияны қалай басқаруға болады?» |
Эмоцияны басқару жолдары |
9,11 класс |
Психолог |
Хаттама |
Психологиялық профилактика |
Түрлі жас кезеңіндегі жыныстық психология» Дәріс |
Жыныстық тәрбие туралы ата –аналардың балаларына сауатты түсінік жұмысын көрсетуге көмек көрсету |
Ата –ана |
Психолог |
Хаттама |
Сәуір
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
Түлектерге жадынама «Емтиханға қалай дайындалу қажет?» |
Өздерінің мінез –құлқын, көңіл –күйін басқаруға дағдыландыру |
11 сынып |
Психолог, сын. жетекші |
Хаттама |
Мамыр
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
«Менің мамандығым менің болашағым» тренинг Училище, колледж, лицейлерге саяхат |
Училище, колледж, лицейлерге саяхат |
9,11сынып |
Психолог, сын. жетекші |
Хаттама |
Маусым
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Ағартушылық кеңес жұмысы |
Жеке кеңес |
Ерікті сұраныстарына орай |
Сұраныс |
Психолог |
Хаттама |