2021 - 2022 оқу жылындағы психологиялық қызмет бойынша
педагог – психологтың жұмыс жоспары.
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психолог жұмысының негізгі бағыттары
- Психологиялық профилактика.
Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
- Психологиялық диагностика.
Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
- Психотүзету және дамыту.
Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағыауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту.
- Психологиялық консультация.
Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру.
- Психологиялық білімді көтеру.
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Дайындық кезең |
|||||
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
сынып жетекшілерімен сөйлесу |
5-11 сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа өту кезеңін бақылау. |
Сабақтарға ену,сынып жетекшілерімен сөйлесу |
5,9,10 |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен, оқушылармен жұмыс |
«Жас келсе, іске!» жас мұғалімге кеңес беру. |
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздарға қолдау көрсету, көмектесу. |
Оқу үрдісіне қатысушылар |
Психолог |
Кеңес журналы |
Педагогикалық ұжымға психологиялық ахуал қалыптастыру |
Педагогикалық ұжымына психологиялық қолдау көрсету |
Қашықтықтан оқыту кезінде педагогтарды қолдау |
Мұғалімдер |
Психолог әлеуметтік педагог |
Кеңес журналы |
Диагностика |
Ата –аналардың сұранысы бойынша |
Анықтама |
Қазан
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
Инклюзивті білім беруде жеке жоспар бойынша ттүзету –дамыту жаттығулары |
Танымдық процестерді түзету, дамыту |
Психолог |
Хаттама |
Қараша
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Ата –аналардың сұранысы бойынша |
Оқушылар |
Психолог |
Анықтама |
|
Депрессивтік жағдайды диагностикалау. Зунге, Т. И. Балашов бейімдеген әдістемесі бойынша |
Депрессиялық көңіл – күй жағдайын анықтау |
Сұраныс бойынша |
Психолог |
Анықтама |
Желтоқсан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Агрессивтілік деңгейінің диагностикасы : «Агрессия белгілері»сауалнама |
Оқушылардың бойындағы агрессивтілік деңгейін анықтау |
1-2 сынып педагогтармен |
Психолог Сынып жетекші |
Анықтама |
Агрессивтілік деңгейінің диагностикасы: «Агрессия белгілері»сауалнама |
Оқушылардың бойындағы агрессивтілік деңгейін анықтау |
3-5сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
Өзін - өзі бағалау деңгейінің диагностикасы : «Баспалдақ Т.Б. Марцинковская , «Мен қандаймын» О.С. Богданова Әдістеме «Өзіңді өзің бағалауың қалай»ю.И.Кеселева |
Оқушылардың өзін - өзі бағалау деңгкйін анықтау |
3-4 сынып 5-6сынып 7-11сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
Әдістеме «Агрессивтілік»Басса-Дарки |
Агрессияның басым түрін анықтау |
6-7 сынып 8-11 сұраныс бойынша |
Психолог |
Анықтама |
|
Социометрия Дж.Морено |
Ұжымдағы қарым-қатынасты анықтау |
8-10 сынып |
|||
Сауалнама : «Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым- қатынас» |
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым- қатынасты анықтау |
Оқушы, мұғалім |
Психолог |
Анықтама |
Қаңтар
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
«Ойлау типі» Г.В.Резапкин |
Ойлаудың тип ерешелгіні анықтау |
9 сынып |
Психолог |
Анықтама |
Әдістеме «ЖТБ»Е.А.Климова |
Мамандыққа бағыттылығын анықтау |
9,11сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
«Қызығушылық картасы » А.Е. Голомштока в модификации Г.В. Резапкиной (50 сұрақ 10 сфера). |
Оқушылардың қызығушылығы бойынша мамандық таңдау бағыттарын анықтау |
10-11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
|
«Жеке –эмоционалдық сфера Айзенк бойынша |
Жеке эмоциналды көңіл күйін анықтау |
(сұранысбойынша, МБ«Тәуекел топ». |
Психолог |
Анықтама |
Ақпан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Сауалнама: «Емтиханға дайындыққа өзін –өзі ұйымдастыруы» |
Емтиханға дайындық деңгейін анықтау |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Наурыз
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Сауалнама: «Мен 5- ші сыныптан не күтемін |
Орта буында кездесетін қиындықты анықтау |
4 класс |
Психолог |
Анықтама |
Пед консилиумға сараптама жасау. |
Салыстырмалы қорытынды, ұсыныс |
0, 4,9 класс |
Психолог |
Анықтама |
Сәуір
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Тест «Менің көңіл- күйім» |
Көңіл күйінің деңгейін анықтау |
9,11 сынып |
Психолог |
Анықтама |
Мамыр
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Диагностика |
Сұраныс бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу. |
Психолог |
Анықтама |
||
Жыл бойы жүргізілген дагоностиклық жұмыстарының салыстырмалы сараптама қорытындысын шығару. |
Жоспар бойынша жүргізілген жұмысқа сараптама жасау |
Психолог |
Жылдық есеп |