Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылдың №130 (16.09.2021 ж №472 бұйрығының өзгерісі негізінде)
Педагог- психологтың 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
2021-2022 оқу жылындағы психологиялық ағарту
Мақсаты: Білім алушылар мен педагогтардың кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу
Тәрбие қызметі психологтардың жұмысындағы маңызды форма, оның міндеті психологиялық сауаттылықты, кәсіпқойлықты арттыру, мұғалімдер мен тәрбиешілердің баланың қиындықтарын қалыптастыру мен жеңудегі рөлін түсінуі; ересектерді жеке өсуге және баламен өзара әрекеттесу формаларын өзгертуге ынталандыру; ересектерді қиындықтарды еңсеру үшін терең жұмысқа ынталандыру.
Қызметтің осы бағыты мынадай нысандарда іске асырылады:
1) ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу. "Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі", "бесінші сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері, бейімделуі", "жасөспірімнің жас ерекшеліктері", "ата-аналардың рөлі және қорытынды аттестаттауға дайындаудағы практикалық көмек", "мамандық таңдаудағы типтік қателіктер", "физикалық және психикалық денсаулықты нығайту Бағдарламасы, мектептегі жасөспірімдердің деструктивті мінез-құлқының алдын-алу"тақырыптары, "Жасөспірім өміріндегі әлеуметтік желілер","жасөспірімдердің қауіпті мінез-құлқының алдын алу"
2) педагогтер мен тәрбиешілер үшін балалардың даму ерекшеліктері және олармен өзара іс-қимыл мәселелері бойынша жеке консультациялар процесіндегі ағартушылық әңгімелесулер.
3) педагогикалық кеңестерде, сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінде сөз сөйлеу. "Жасөспірімдердің қауіпті мінез - құлқының алдын алу", "педагогтардың кәсіби күйіп қалуы және өзіне қалай көмектесу керек", "мектептегі медиация қызметі", "мектептегі буллинг-әлеуметтік-психологиялық проблема ретінде", "балалардың Интернеттегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз ету керек", "гимназияның психологиялық қызметінің жұмысы"тақырыптары
4) 9,10,11 сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау және оқу орындарын таңдау мәселелері бойынша топтық және жеке ағартушылық консультациялары.
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
||||||
Ата –аналар жиналысы: 5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігі»баяндама |
|
МАДТата -ана |
Қыркүйек айы |
|
Журналға тіркеу |
|
«Компьютердің бала психологиясына тигізетін зияны және пайдасы |
баяндама |
Ата –ана |
Қараша айы |
|
Журналға тіркеу |
|
Оқушылардың күн тәртібін психологиялық тұрғыдан дұрыс ұйымдастыру» |
Баяндама |
Ата –ана |
Желтоқсан айы |
|
Журналға тіркеу |
|
Мектпке даярлаудың психологиялық бағыттары |
дәріс |
МАДТ |
Қаңтар айы |
|
Журналға тіркеу |
|
«Отбасы күні» |
апталық |
Ата -ана |
Мамыр айы |
|
Журналға тіркеу |
|