Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылдың №130 (16.09.2021 ж №472 бұйрығының өзгерісі негізінде)
Педагог- психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық алдын-алу
Мақсаты: барлық оқушыларға ПҚ көрсету немесе тиісті мамандарға жолдама беру арқылы түзету және дамытушылық қолдау көрсету үшін жағдай жасау, қолдау.
Профилактикалық жұмыс 1-11 сынып оқушыларымен когнитивті, эмоционалды-мінез-құлықтық және коммуникативтік салалардағы қиындықтарды еңсеру және табысты бейімделу үшін оқушылардың қажетті қасиеттерін дамытуға бағытталған.
Түзету және дамыту сабақтарының негізгі тақырыптары (зейіннің дамуы, жеке өсу, мазасыздықтың төмендеуі,
эмоционалды жағдай, сенімділік, қарым-қатынас дағдыларын дамыту).
Жоғарыдағы мақсаттарды орындау барысында жоспар бойынша
жүргізілген жұмыстар:
2022-2023 оқу жылында мектебімізде 0-3 сынып 794 оқушы, соның ішінде даярлық тобы-146, бастауыш-648 оқушымен жұмыстанудамын. Оқушыларға психологиялық қолдау,көмек көрсету мақсатында 5 бағыт бойынша психологиялық профилактика, психологиялық диагностика, түзету және дамыту, психологиялық кеңес беру осы бағыттар бойынша жұмыс жүргізілді.
Жыл бойы жеке оқушылармен жұмыстану басты мақсатым болды. Оқушыны ортаға тарту,үлгерімін қадағалау, оқушының бос уақытын қызығушылықпен өткізуді, тәртіп бұзушылықты болдырмау жолдарын алдын-алу, оқушының мінез-құлқын, қызығушылықтарын анықтау жүзеге асты. Жеке оқушылардың ата-аналарымен байланыс үзбеу, оқушының бос уақытын қадағалау, сынып жиналыстарына, сабағына қатысу, оқушымен жеке сөйлесу жұмыстары жүргізілді.
Барлық сыныптарға жас ерекшеліктеріне байланысты әртүрлі түзету,дамыту шаралары жүргізілді. Оқушылардың жалпы дүниетанымы, қызығушылығы, сыныптастармен қарым-қатынасы, өзін-өзі бағалау деңгейлері, бейімделу деңгейіне, таным процестеріне, депрессивті көңіл күйіне, қобалжу, мазасыздану, агриссивтілікке бағыттылығын анықтау т.б көптеген психодиагностикалар жүргізілді. Сонымен қатар ерекше білімді қажет ететін 7- оқушыларға да түзету-дамыту бағытында жұмыстар жүргізіліп, тоқсан сайын қорытынды есеп беріліп отырды. 2 “е” сынып оқушысы Сәрсен Баянер “Шексіз шығармашылық” тақырыбындағы қашықтық байқауында “Шексіз әлем-балалар көзімен” Алғыс хат иеленді, 2 «з» сынып оқушысы Асаналиев Ескендірдің қалалық, республикалық шығармашылық шараларға жұмыстары жіберіліп, нәтижелі орындарға ие болды.
Ата-аналармен әңгімелесіп, балаларына көбірек көңіл аудару, баланың жетістіктерін айтып қолдап отыруға кеңестер берілді.
Оқушылармен жалпы жұмыстардың қорытынды анықтамалары, хаттамалары әр сыныптың папкаларына жинақталды. Оқу басында алдағы қойған мақсаттары сәтті орындалды деп есептимін. Жыл бойы 5 бағыт бойынша жүргізілген жұмыстар төмендегідей:
1. Профилактикалық жұмыстар:
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Айы |
Сыныбы |
1 |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
қыркүйек |
0-3 сыныптар |
2 |
Сабақтарға ену, сынып жетекшілерімен сөйлесу |
қыркүйек |
3 сынып |
3 |
«Жас келсе, іске!» жас мұғалімге кеңес беру. |
қыркүйек |
қазан |
4 |
Педагогикалық ұжымына психологиялық қолдау көрсету |
қыркүйек |
Жас мамандар |
5 |
Ата –аналар жиналысы: 5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігі» Кеңес «Баланың оқу-ісәрекетіне көмек» «Бірге тәрбиелейік» «Мектеп бала үшін жаңа өмір» |
Қыркүйек |
МАДТ
1 сынып
|
6 |
«Бүгінгі жас маман-ертеңгі ұлағатты ұстаз» қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған (Жадынама) |
Қыркүйек |
Жас және жаңадан келген мамандар |
7 |
Мектепке дайындық диагностикасы . «Мектепке дайындық деңгей бағдары Керна-Йирасека». |
қыркүйек |
1-сынып |
8 |
Танымдық сферасын анықтау диагностикасы: көру,есту,есте сақтау, Зейін – ерікті, еріксіз, көлемі,қабылдау |
қыркүйек |
0- 1 класс 3 апта |
9 |
Мектепшілік қобалжуды диагностикалау : «Көңілді, көңілсіз» (1 кл.), |
қазан |
1-сынып |
10 |
Оқушылардың зейінін дамытуға арналған жаттығулар (бейнежазба) |
қазан |
1-3 сынып |
11 |
Н.Г. Лусканова «Мектеп мотивациясын диагностикалау»Гинзбург суреті бойынша |
қараша |
1-сынып |
12 |
Инклюзивті білім беруде жеке жоспар бойынша түзету –дамыту жаттығулары |
Жыл бойы |
0-3 сынып |
13 |
«Тыныс алу » жаттығулары (бейнежазба) |
қазан |
3- сынып |
14 |
Миға жаттығу. (бейнежазба) |
қазан |
3- сынып |
15 |
Жас маман. Сауалнама жүргізу |
қазан |
Жас маман |
16 |
Тренинг: “Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту жолдары” қалалық семинар Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту, олардың бойына абстракциялық ойлау операцияларын қалыптастыру және тиімді жолдарын үйрету. Міндеттері: Қажетті құралдар: фломастер, карандаш, магнит, клей, қайшы, ватман, түрлі-түсті топырақтар, тіс щеткалары, қыл қаламдары, түрлі-түсті бояулары,сауалнама бланкілері. Психологиялық дайындық. Мақсаты: Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. “Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз Білімнің шыңына біз шарықтаймыз” Тренинг бағдарламасы: 1.Амандасу жаттығуы. «Көңілді амандасу» Сәлем бердік сіздерге Басты иіп бәріміз! 2. Топқа бөліну. Сабақты өткізу барысы: Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызамын. Әр топ өзіне жұмбақты шешу арқылы ат қояды. |
наурыз |
3 “ж” сынып |