«Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы» аясында қалалық және ауылдық мектептердің білім алушыларының арасындағы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту, нәтижелілігі төмен ауыл мектептеріне инновациялық мектептердің «қамқорлығын» жүзеге асыру аясында Д.Қонаев атындағы 44 мектеп-гимназиясы директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, модератор Нурекешова Айгуль Сагидуллиевнаның ұйымдастыруымен «Дінмұхамед Қонаев атындағы №44 мектеп-гимназия» КММ мен Ақжайық ауданы Тайпақ мектеп-гимназиясы 👇
🛎 Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының «КӨМЕКTIMES» жобасын қолдай отырып;
🛎 «Білім туралы Заңды», Білім және ғылым министрлігінің бұйрықтарын, сондай-ақ басқа да нормативтік құжаттарды басшылыққа алып,
аталған жобаны іске асыру, «Мектептен-мектепке» менторлық технологиясы арқылы, қамқорлыққа алынған мектептердің көшбасшылары мен мұғалімдерінің кәсіби шығармашылығын дамыту арқылы, мектептің көрсеткішін көтеру, бәсекелестікке қабілеттіліктерін арттыру міндетін алға қойып, өз құзыреті мен өкілеттілігі негізінде іс-тәжірибе алмасу бағытында 9 сәуір күні «Батыс INNOVATIONS» жобасының ІІ кезеңіне сай «КӨМЕКTIMES» "«Мектептен-мектепке» менторлық технологиясы" тақырыбында онлайн семинар өтті.
🔵 Мақсаты: «Батыс INNOVATIONS» жобасының ІІ кезеңіне сай «КӨМЕКTIMES» арқылы өзара қолдаудың әріптестік қарым-қатынасын, жобаны іске асыру мәселелері бойынша бірлескен және келісілген іс-әрекеттерді жүзеге асыруда тараптардың белсенді және сындарлы ынтымақтастығын орнату.
⚛ Семинар барысында мектеп директорлары Бибигуль Сауровна, Еркебулан Саматович мектептің жұмыс барысымен таныстырып өтті.
⏺ 2-бөлім бойынша Д.Қонаев атындағы 44 мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, тренер, педагог-зерттеуші Мурзашева А.С. "Сабақты зерттеуді ұйымдастыруда LESSON STUDY үдерісі арқылы жүзеге асырудың бағыттары"-мен таныстырды.
☣ Семинар соңында оқушылар мен мұғалімдерге сауалнама жүргізілді.
Мақсаты: Мектептің жұмыс бағытымен танысу, кедергілерді анықтау.
✡ Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе – білім беру, ғылымды дамыту, өркениет біткеннің өзегі, білім, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. А.Байтұрсыновтың «Мектеп керектері» еңбегінде былай делінген: «...Мұғалім қандай болса, мектеп һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика әдістемеден хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім».
☸ Қазіргі мектеп алдындағы міндеттерді шешуде мұғалімнің кәсіптік мәдениеті басты шарт екені аян. Бүгінгі таңда мұғалімнің ұстаздық тұлғасын қалыптастыру күшеймесе, кеміген жоқ. Білім берудің ұлттық моделіне көшкен қазіргі мектепке ойшыл, зерттеуші, жаттандылықтан аулақ, практикалық қызметте педагогикалық үйлестіруді шебер меңгерген психолог – педагогтік диагностика қоя білетін іскер мұғалім керек.
▶️ Олай болса, жауапкершілігі шексіз, қадірі мол мамандық иесінің ұрпаққа білім мен тәрбие берудегі алар орнын әр мұғалім бар болмысымен сезінгені абзал. Өйткені, бәсекеге қабілетті тұлға даярлауда білім сапасын көтерудің негізгі тетігі — білімді ұстаз. Яғни, мұғалімнің кәсіби шеберлігі жоғары болған жағдайда – білім сапасы да артады. ✊
#БҚО #Оралқаласы #44мектепгимназиясы @edu_news_qz @bqobilim @batys_kz @uralskakimat @oral_bilim @abat_shynybekov @oral_ovp @up_uralsk