Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылдың №130 (16.09.2021 ж №472 бұйрығының өзгерісі негізінде)
Педагог- психологтың 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық кеңес
Мақсаты: оқушыларға, олардың ата-аналарына және мұғалімдеріне дамудың, әлеуметтенудің, тәрбиелік қиындықтардың, қарым-қатынас мәселелерінің өзекті мәселелерін шешуге көмектесу
Кеңес беру жұмысы-білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін жеке, жеке, оқу және өндірістік мәселелерді шешуге көмек көрсету және ұсыныстар әзірлеу.
Консультациялардың ең көп саны мұғалімдермен балалармен өзара іс-қимыл бойынша, сондай-ақ балалардың мінез-құлқы мен оқыту
проблемаларына қатысты мәселелер бойынша; бақылау және диагностика нәтижелері бойынша жүргізіледі.
"Тәуекел тобындағы" балалардың ата-аналарымен әңгімелесу, әрбір жағдай бойынша жеке тиісті ұсынымдар беріледі. Кеңес беру жеке және топтарда жүргізіледі.
Жеке консультациялар сұраныстар бойынша жүргізіледі. Ата – аналарға арналған топтық кеңестер – жұмыс жоспарына сәйкес ата-аналар жиналыстарында,
мұғалімдер үшін-педагогикалық жиналыстарда жүргізіледі.
Консультацияларда көтерілген проблемалар негізінен келесі бағытқа ие болды:
эмоционалды-психологиялық (агрессивтілік,мазасыздық,демонстрация)
- конфликтологиялық;
- диагностикалық;
- коммуникативтік;
- релаксациялық (стресті жеңілдету тәсілдері);
Кеңес беру тақырыптары:
- баланың мектепке психологиялық дайындығы.
- бейімделу бойынша практикалық кеңестер.
- бейімделу кезеңінің нәтижелері.
- балалардың жас ерекшеліктері.
2022-2023 оқу жылындағы психологиялық кеңес беру:
IV .Кеңес беру |
||||||
«Бірге тәрбиелейік» |
кеңес |
1 сынып ата -аналары |
Қыркүйек |
|
Журналға тіркеу |
|
«Баланың оқу іс- әрекетіне көмек» |
кеңес |
1 сынып ата -аналарына |
Қыркүйек айы |
|
Журналға тіркеу |
|
«Мектеп бала үшін жаңа өмір» |
кеңес |
1 сынып ата -аналарына |
Қырүйек айы |
|
Журналға тіркеу |
|
«Менің іс- әрекетім және мінез -құлқым» |
кеңес |
R тобы |
Қараша айы |
|
Журналға тіркеу |
|
Агрессивтіліктің алдын алу |
кеңес |
R тобы |
Қаңтар айы |
|
Журналға тіркеу |
|
Жас ұстаздарға |
жадынама |
педагог |
Қаңтар айы |
|
Журналға тіркеу |
|
«Өмір баға жетпес сый» |
кеңес |
Қажеттілігіне қарай |
Наурыз айы |
|
Журналға тіркеу |
|
Әңгіме «Гипербелсенді балалармен жұмыс» |
|
2-3 сынып ата -ана |
Сәуір |
|
Журналға тіркеу |
Психологиялық кеңес беру
Жалпы 2022-2023 оқу жылында психологиялық кеңес алынған саны: 56
-оқушылар саны -28
- ата-ана саны – 15
-мұғалімдер саны – 13
- Жас мамандарға арналған топтық және жеке кеңестер
-Ата-аналарға арналған жеке кеңестер: психологиялық түрлі жағдайларды шешу мақсатында
в) тәрбиесі қиын оқушылардың ата- аналарына берілетін кеңестер
- Сынып жетекшілерге берілетін кеңестер, жаднамалар.
Ұсыныс: Мектеп мотивациясы, оқу мотивациясы төмен деңгей көрсетіп отырған оқушылар жоқ, орташа деңгейді көрсетіп оқушылармен сынып жетекшілерімен бірлесе отырып жұмыстану.
Сабаққа қатысу. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын анықтау, тәртіптерін бақылау мақсатында, жеке оқушыларды бақылау ,мектепалды даярлық тобы тәрбиеленушілерінің және жаңадан келген оқушылардың мектеп өміріне бейімделуіне орай сабақтарына қатыстым. Сабаққа енудің жалпы саны- 22
Қорытынды және ұсыныс: Психологиялық алдын алу, диагностика, түзету-дамытушылық, кеңес беру, ағартушылық, сабаққа қатысу бағыттары бойынша жұмыстар уақытылы жүргізілді. Жеке келген ата-аналарға, оқушыларға, сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне жеке кеңес ұсыныстар беріліп отырды. Оқушылардың мектепке, оқуға пәнге деген қығығушылықтары, таным процестері қалыпты деңгейде. Жеке жұмыстанған оқушылар өткен оқу жылына қарағанда көбірек болды.
2023-2024 оқу жылында сауалнама, тест, тренингті түрлендіріп өткізуді мақсат етіп отырмын. Қиын оқушылармен, мұғалімдермен, ата-аналармен көбірек жұмыстану. Бейімделу кезінде сәтсіздіктерді қорытындылай отырып, түзету –дамыту жұмыстарын жүргізу. Әр сыныпқа сабаққа енуді қолға алу. Оқушылардың талап-тілегі бойынша тренинг түрлерін түрлендіріп өткізуді жоспарлап, жолға қоюдамын.
Болашақта, әліде осындай жұмыстар жалғасын табады.