Бұйрықтан көшірме
1 қыркүйек 2023 жыл
Жас маманға тәлімгер тағайындау туралы
1. Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №160 «Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы» бұйрығын басшылыққа ала отырып Д.Қонаев атындағы №44 мектеп-гимназиясына кәсіптік қызметіне алғаш рет кіріскен педагог-тағылымдамашыларға бір оқу жылы кезеңіне тәлімгерлікті жүзеге асыратын тәжірибелі педагогтер бекітілсін. Педагог-тәлімгерлерге кіріспе бағдарламасы аяқталғаннан кейін педагог-тағылымдамашылардың қызмет нәтижелері бойынша есеп дайындау тапсырылсын:
1. Тағылымдамашы Қанатқали Гүлім Азаматқызы – тәлімгері Ахметова Самал Бакытжановна, математика пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
2. Тағылымдамашы Саматова Райгуль Саматовна – тәлімгері Султанова Жанилсын Максутовна, математика пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
3. Тәлімгерлікті ұйымдастыруды үйлестіру директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Ш.М.Зулкашеваға жүктелсін.
4. Тәлімгерлерге тәлімгерлікті жүзеге асырғаны үшін бас есепші М.Унгароваға ҚР заңнамасында белгіленген тәртіппен қосымша ақы төленуін қамтамасыз етсін.
№44 мектеп-гимназия директоры: Б.С.Тлекенова
Жас маман мен тәлімгері туралы ақпарат
Жас маман туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
Саматова Райгул Саматовна |
Туған жылы,айы,күні |
29.01.2002 |
Білімі |
Жоғары |
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті 2023 |
Педагогикалық тәжірибе қорытындысы |
- |
Лауазымы |
Математика пәні мұғалімі |
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
6 - сыныптар |
Сынып жетекшілігі |
- |
Біліктілік санаты |
Педагог |
Мекен-жайы |
БҚО, Алаш 4 |
Байланыс номері |
87789264402 |
Педагог-тәлімгер туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
Султанова Жанилсин Максутовна |
Білімі |
Жоғары |
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
А.С.Пушкин атындағы Орал педагогикалық институты 1988 ж |
Оқу орнын бітірген жылы |
1988 ж |
Дипломы бойынша мамандығы |
Математика және физика пәні мұғалімі |
Педагогикалық өтілі |
35 |
Лауазымы |
Математика пәні мұғалім |
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
6,9,11-сыныптар |
Біліктілік санаты |
Педагог- зерттеуші |
Жұмыс жоспары |
Жас маманның табысты бейімделуі үшін әдістемелік көмек беру, жағдай жасау; жас маманның кәсіби шеберлігін қалыптастыра отырып, ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру. |
Міндеттері |
- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуіне жағдай жасау; |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен таныстыру және қолдана білу; -жұмыс бағдарламаларын,сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп. |
Жас маман туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
Қанатқали Гүлім Азаматқызы |
Білімі |
Жоғары оқу орнынан кейінгі |
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
1)Жоғары, Л.Гумилев атындағы ЕҰУ 2021 ж Мамандық: математика пәні мұғалімі 3)Педагогика ғылымдарының магистрі, .Гумилев атындағы ЕҰУ 2021 -2023 жж |
Лауазымы |
математика пәнінің мұғалімі |
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
5 «ж», 5»д» 8 «д» |
Сынып жетекшілігі |
- |
Біліктілік санаты |
Педагог |
Тәлімгер туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
Ахметова Самал Бакытжановна |
Білімі |
Жоғары |
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ 2005 ж |
Оқу орнын бітірген жылы |
2005 ж |
Дипломы бойынша мамандығы |
Математика және физика пәні мұғалімі |
Педагогикалық өтілі |
23 |
Лауазымы |
Математика пәні мұғалімі |
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
6,8, 9, 11-сыныптар |
Біліктілік санаты |
Педагог-зерттеуші |
Жұмыс жоспары |
Жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру |
Міндеттері |
- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай жасау; |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамаен жұмыс; |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |