Бұйрықтан көшірме
Бұйрық №203
7 қыркүйек 2021 жыл
Тәлімгерлерді тағайындау туралы
- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №160 «Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы» бұйрығын басшылыққа ала отырып Д.Қонаев атындағы №44 мектеп-гимназиясына кәсіптік қызметіне алғаш рет кіріскен жас педагогтерге бір оқу жылы кезеңіне тәлімгерлікті жүзеге асыратын келесі тәжірибелі педагогтер бекітілсін.
- Ахмедуллина Ә.Б – тәлімгері А.К.Жаннатова химия пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Жақсыбаева Д.Қ – тәлімгері Л.Т.Кенжеалиева география пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Махамбетова Н.Қ – тәлімгері Г.М.Қуанғалиева қазақ тілі, әдебиеті пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Умирзаков Е.К – тәлімгері Ж.З.Шакирова дене шынықтыру пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Сариев Ж.Ж - тәлімгері Г.С.Капезов дене шынықтыру пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Бақытжанова А.Қ - тәлімгері Л.Ғ.Шахина қазақ тілі, әдебиеті пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші;
- Қарекенова П.М - тәлімгері Ш.М.Зулкашева орыс тілі, әдебиеті пәнінің мұғалімі, педагог-шебер.
- Тәлімгерлікті ұйымдастыруды үйлестіру директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Л.С.Дюсенбаеваға жүктелсін.
- Тәлімгерлерге тәлімгерлікті жүзеге асырғаны үшін бас есепші М.Унгароваға ҚР заңнамасында белгіленген тәртіппен қосымша ақы төленуін қамтамасыз етсін.
№44 мектеп-гимназия директоры: Б.С.Тлекенова
2020-2021 оқу жылына арналған
жас маманмен жүргізілетін тәлімгерлік жұмыс жоспары
Тәлімгер- сабақ беру мен тәрбие саласына қатысты әдістемелерді игерген, білімді, кәсіби және адамгершілік қасиеттері жоғары мұғалім.
Жас маман- әдетте, жоғары оқу орындарының бағдарламалары бойынша педагогика негіздерін игерген, өз қабілет-қарымын одан әрі жетілдіруді қалайтын, іске жаңадан кіріскен мұғалім.
Мақсаты: жас маманның біліктілігі жоғары, кәсіби өсу мен дамуға дайын, қажетті кәсіби және адамгершілік қасиеттерді меңгерген маман болып қалыптасу процесін жылдамдату.
Міндеті:
1) жас маманның табысты бейімделуіне ықпал ету;
2) педагогке кәсіби қызметті атқару үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды игеруге көмектесу;
3) тәлімгерлік қызмет аясында коллаборативті оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру.
Жас маман мен тәлімгері туралы ақпарат
Аты-жөні |
Наурызбаева Гулсезим Еркенқызы |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ |
Мамандығы |
Тарих пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
9 |
Тәлімгер |
Зулкашева Шынар Мулкайевна /педагог-шебер/ |
Аты-жөні |
Елеу Толқын Шайдоллақызы |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ |
Мамандығы |
Физика пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
12 |
Тәлімгер |
Лукпанова Камария Избаскановна /педагог-зерттеуші/ |
Аты-жөні |
Талапбай Рабиға Жомартқызы |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ |
Мамандығы |
Математика пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
18 |
Тәлімгер |
Ахметова Самал Бақытжанқызы /педагог-зерттеуші/ |
Аты-жөні |
Қабешова Әдемі Есентайқызы |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ |
Мамандығы |
Биология пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
4 |
Тәлімгер |
Закиева Гулдана Умирхановна /педагог-зерттеуші/ |
Аты-жөні |
Ниязова Заруна Кобландиевна |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
Ресей Федерациясы Калмыкия Федерациясы Элиста қаласы Б.Б. Городовиков атындағы Қалмақ мемлекеттік университеті 2016-2020 |
Мамандығы |
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
20 |
Тәлімгер |
Мурзашева Айымгуль Сансызбаевна /педагог-зерттеуші/ |
Аты-жөні |
Хасан Айлиза Абдыхамитқызы |
Білімі |
жоғары |
Бітірген оқу орны |
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ (2016-2020ж) |
Мамандығы |
Математика пәнінің мұғалімі |
Жүктемесі |
20 |
Тәлімгер |
Батыргалиева Батима Хабешовна /педагог-зерттеуші/ |
Жұмыс жоспары
Жұмыс бағыты |
Жұмыс формасы |
Мерзімі |
|
Жас маманға кәсіби калыптасу бойынша кеңес беру |
|||
1 |
Жас маманның қиыншылықтары мен қажеттіліктерін анықтау (жыл басы, жыл бойы, жыл аяғы). |
Әңгімелесу, сауалнама |
қыркүйек |
жыл бойы |
|||
мамыр |
|||
2 |
Оқу бағдарламалары мен нормативтік құжаттарға шолу. |
Әңгімелесу, сұрақ-жауап |
қыркүйек |
3 |
Мұғалім жұмысына қажетті платформаларға шолу. |
Таныстыру, сұрақ-жауап |
қыркүйек |
4 |
КТЖ құру. |
Әңгімелесу, сұрақ-жауап |
қыркүйек |
5 |
ҚМЖ, қашықтық сабағын құру алгоритмі, бейнесабақ дайындау, цифрлік ресурстар қолдану, оқу тапсырмаларын құру. |
Әңгімелесу, сұрақ-жауап |
қыркүйек |
6 |
Критериалды бағалау жүйесі, қалыптастырушы бағалау, оқушы білімін бақылау, керібайланыс беру. |
Әңгімелесу, сұрақ-жауап |
қыркүйек |
7 |
Жиынтық бағалау тапсырмасын құру, бағалау және қорытындыларды талдау, ата-аналарға мен оқушыларға ақпарат ұсыну жолдары. |
Әңгімелесу, сұрақ-жауап |
қазан |
8 |
Туындаған мәселелер бойынша жеке кеңестер. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
Сабаққа қатысу |
|||
1 |
Жас маман сабақтарына қатысу және өзіндік талдау/керібайланыс ұсыну. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
2 |
Тәлімгер сабағына қатысу. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
3 |
Бірлескен жоспар. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
4 |
Мектептегі мұғалімдер сабақтарына қатысу |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
Кәсіби жетілдіру мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру коучингтері |
|||
1 |
Табысты сабақ. |
коучинг |
қыркүйек |
2 |
Сабақ жоспары және тиімділік. |
коучинг |
қазан |
3 |
Табысты мұғалім, табысты оқушы. Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы. |
коучинг |
қазан |
4 |
Сабақты талдау, өзіндік рефлексия. |
коучинг |
қараша |
5 |
Критериалды бағалау жүйесі. Қалыптастырушы бағалау. |
коучинг |
қараша |
6 |
Критериалды бағалау жүйесі. Жиынтық бағалау. |
коучинг |
желтоқсан |
Мектепішілік (қалалық, облыстық, республикалық) шараларға қатысу |
|||
1 |
Шығармашылық топтар жұмысы. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
2 |
Сабақты зерттеу тобы. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
3 |
Семинар және мастер-кластар. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |
4 |
Вебинарлар, байқаулар, тренингтер. |
Онлайн және офлайн |
жыл бойы |