2021- 2022 оқу жылындағы психологиялық қызмет бойынша
педагог – психологтың жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға кезінде психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
- оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін- өзі тәрбиелеу және өзін -өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету
- психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата –аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психолог жұмысының негізгі бағыттары
- Психологиялық профилактика.
Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
- Психологиялық диагностика.
Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
- Психотүзету және дамыту.
Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағыауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту.
- Психологиялық консультация.
Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру.
- Психологиялық білімді көтеру.
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.
Қыркүйек
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Дайындық кезең |
|||||
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау |
Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру |
сынып жекетшілерімен сөйлесу |
5-11 сыныптар |
Психолог |
Кеңес журналы |
Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа өту кезеңін бақылау. |
Сабақтарға ену,сынып жетекшілерімен сөйлесу |
5,9,10 |
Психолог |
Кеңес журналы |
|
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен, оқушылармен жұмыс |
«Жас келсе, іске!» жас мұғалімге кеңес беру. |
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздарға қолдау көрсету, көмектесу. |
Оқу үрдісіне қатысушылар |
Психолог |
Кеңес журналы |
Педагогикалық ұжымға психологиялық ахуал қалыптастыру |
Педагогикалық ұжымына психологиялық қолдау көрсету |
Қашықтықтан оқыту кезінде педагогтарды қолдау |
Мұғалімдер |
Психолог әлеуметтік педагог |
Кеңес журналы |
Ағартушылық , түзету-дамыту жұмысы. |
«Бейімделу кезеңдегі 5-ші сыныптағы қиындықтар» |
Бейімделу кезінде қолдау көрсету |
5 сынып |
психолог |
Хаттама |
«Бүгінгі жас маман-ертеңгі ұлағатты ұстаз» қарым-қатынасты қалыптастыруға арналған (Жадынама) |
Жас мамандардың «Мен педагог» позитивті концепциясын, коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға, жаңа ортаға бейімделуіне, басқа адамдарды түсінуге, психологиялық қолдау көрсетіп, дамыту. |
Жас және жаңадан келген мамандар |
Психолог |
Хаттама |
|
Баланы қашықтықтан оқыту бойынша мектеп психологінің кеңестері(күн тәртібі,оқитын орынын белгілеуі) (бейнеролик ) |
Психологиялық қолдау |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Оқушының қобалжу мен үрейін бәсеңдетуге арналған психологиялық ұсыныстар (презентация) |
Қобалжу мен үрейді бәсеңдету |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Баланың компьютермен жұмысы барысында шаршағанды басатын ұсыныстар (бейнеролик) |
Физиологиялық және физикалық шаршауды төмендету |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Оқушылардың зейінін дамытуға арналған жаттығулар (бейнежазба) |
Зейінін дамыту |
5-11 сынып |
психолог |
хаттама |
|
Эмоционалды жанудан қорғану жаттығуы (презентация) |
Эмоционалды жанудан қорғану |
педагог |
психолог |
хаттама |
|
Ой түзелме, бой түзелмейді |
Қыз балалардың бойындағы қасиеттерді ұғындыру |
8-10 сынып қыз балалары |
Психолог Әлеуметтік педагог |
хаттама |
Қараша
№ |
Жұмыс атауы |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
Өмірлік ережелер |
«R» тобы кеңес |
«R» тобы |
Психолог |
Хаттама |
Әңгімелесу: «Менің іс-әрекетім және мінез-құлқым» |
Өзінің ерекшелігін түсіну |
«R» тобы |
Психолог |
Хаттама |
|
Біз стресске бой бермейміз!” тренинг сабақ, Нерв жүйесін қалыпқа келтіру жаттығуы |
Стресстен арылуға көмек көрсету, жолдарын анықтау |
9,11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
«Кішкентай көңілді балалар» тренинг |
1 сынып оқушыларының бейімделу жағдай жасау |
1 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Желтоқсан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
«Жетістікке жету өз қолыңда» тренинг |
Өздеріне деген сенімділігін арттыру |
9,11 класс |
Психолог |
Хаттама |
«Өмір қымбатсың маған» тренинг |
Өмір туралы дұрыс шынайы көзқарас қарым- қатынас орнату |
Құрама топ |
Психолог |
Хаттама |
|
«Жетістікке жету өз қолыңда» тренинг |
Өздеріне деген сенімділігін арттыру |
9,11 класс |
Психолог |
Хаттама |
|
«Стресспен қалай күресуге болады?» |
Стресстен арылу |
9,11 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
«Қуыршақ» терапиясы |
Өзінің ішіндегі қобалжуды сырқа шығару. |
«R»тобы |
психолог |
Хаттама |
|
Досыма сыйлық |
«Достық» ұғымын, оның құндылықтарын ұғындыру, балалардың достарын құрметтеуге сыйлауға тәрбиелеу. |
5 сынып |
психолог |
Хаттама |
Қаңтар
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
«Эмоция және мінез-құлық» тренинг |
Мемлекеттік емтиханға дайындық кезеңін ұйымдастыру эмоциясын бақылау |
11-сынып |
Психолог |
Хаттама |
«Сенімділік күш береді» |
Қобалжу деңгейін анықтау қорытындысы бойынша жеке , топтық кеңес беру, көмектесу |
9,11-сыныптар |
Психолог |
Хаттама |
|
Алақай , мен 5- сыныпта оқимын |
5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қолдау көрсету. |
5 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
Тренинг : «Темекі» |
Зиянды заттардан сақтандыру. |
Іріктелген топ |
Психолог әлеум. педагог |
Хаттама |
|
Жеке кеңес «Агрессивті әрекеттің алдын алу» |
Ашуын өзіндік реттеу |
«R” тобы |
Психолог |
хаттама |
Ақпан
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
«Мен ерекше қайталанбайтын тұлға» |
Оқушылардың бойындағы ерекше қабілетін тану және дамыту |
6 класс |
Психолог, сынып жетекші |
Хаттма |
«Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде кездесетін қиындықтарды жоюда психологиялық қолдау.»тренинг |
Қиындықтарды жою жолдарын көрсету |
9,11 класс |
Психолог |
Хаттама |
Наурыз
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
“Менің өмірлік жолым” тренингтер өткізу |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
9, 11 класс |
Психолог |
Хаттама |
Психотренинг: «Психобелсенді заттардың алдан алу» |
Психобелсенді заттардың алдын алу |
Іріктелген топ |
Психолог |
Хаттма |
|
Тренинг «Менің көңіл күйім» |
Бала мен ата–ана арасында жағымды көңіл күй қалыптастыру |
Ата –ана оқушы |
Психолог Сын.жет. |
Хаттама |
Сәуір
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
„Сәттілік серік болсын” тренинг сабақ |
Емтиханға дайындық кезіндегі педагогикалық психолгиялық қолдау |
11сынып |
Психолог |
Хаттама |
«Достық және махаббат» тренинг |
Жыныстық тәрбие бойынша шынайы достық пен махаббаты ажырата білу |
8 сынып |
Психолог |
Хаттама |
|
«Өмір қымбатсың маған» тренинг |
Өмір туралы дұрыс шынайы көзқарас қарым-қатынас орнату. |
8 сынып |
Психолог |
Хаттама |
Мамыр
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
Сынып оқушыларының мазасыздану деңгейлерін қалыпқа келтіру релаксациясы |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
9,11сынып |
Психолог |
Хаттама |
Маусым
№ |
Жұмыс бағыты |
Мақсаты |
Контингент |
Жауапты |
Шығыс |
Түзету дамыту жұмысы |
Емтиханға барар алдында оқушылар және ата –анаға «Менің сенімім мол» тренинг |
Оқушылардың бойында сенімділік қалыптастыру |
11 сынып |
Психолог |
Хаттама |